×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانگر خواست آنان برای تداوم آرمان های انقلابی‌‌ست

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در نشست هماهنگی برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ، ضمن گرامیداشت دهه فجر ، سالروز پیروزی انقلاب را جشن بزرگ ملی و میهنی نه تنها ملت ایران ، بلکه همه آزادیخواهان جهان خواند و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ضمن تجدید پیمان با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی ، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می گذارند.
وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی نشان از اندیشه های انقلابی آنان و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان های انقلابی‌‌ست ، اظهار داشت: مردم ولایی ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادای دین به انقلاب و نیز فرصتی برای اعلام انزجار از توطئه گران و استکبار جهانی می دانند.
دکتر عباسی یادآور شد: همواره ملت ایران به ویژه رویش های جدید انقلابی با حضور خودجوش در راهپیمایی ها و مناسب های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته اند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب امید دارند و کسی نمی تواند رشته این اتحاد را پاره کند.
وی به شیوع موج ششم کرونا و سویه امیکرون در کشور اشاره و اضافه کرد: با توجه به تغییر رنگ برخی شهرها به قرمز و نارنجی ، باید در برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه های دهه فجر و ۲۲بهمن ، صیانت از جان و سلامت افراد را اولویت قرار داد .
استاندار گیلان تصریح کرد: اراده مسئولان برگرفته از اراده مردم و اراده مردم برآمده از بینش و اعتقادات قلبی آنان است و باید برنامه ریزی ها مبتنی بر این موضوع مهم باشد
دکتر عباسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی را ضرورتی مهم در اجرای ویژه برنامه ها دانست و گفت: برای برگزاری برنامه ها، تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می گیرد.
فضاسازی های مناسب محیطی و انجام فعالیت های شایسته فرهنگی از دیگر تأکیدات بود که استاندار گیلان در این جلسه مطرح کرد.
حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان حاضر در این جلسه نیز دیدگاه های خود را بیان داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.