×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
تامین اجتماعی شعبه دو رشت در سالجاری ۹۱۵ میلیارد تومان انواع مستمری ها پرداخت نمود

گیلان پیام/محمدرضا غلامدخت رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت در گزارشی همزمان با گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه بیش از ۵۷۴۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۴۰۰۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۵۷۰۰۰ نفری تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند اذعان داشت : در سالجاری ۵۹۵ نفر به جرگه مستمری بگیران این شعبه پیوسته اند که ۴۹۳ نفر آنها یعنی ۸۰ درصد این گروه را بازنشستگان ، ۹۴ نفر را بازماندگان و ۸ نفر را ازکارافتادگان تشکیل میدهند .
وی افزود : لغایت دیماه سالجاری حدود ۹۱۵ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری ها و مبلغ ۳۹ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت در قالب انواع غرامتها و کمک هزینه ها پرداخت شده است .
رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت با اشاره به بدهی ۱۱۲ میلیارد تومانی کارفرمایان حوزه عمل این شعبه ، اظهار داشت : در سالجاری تاکنون ۶۱ جلسه هیات بدوی تشخیص مطالبات بمنظور رسیدگی به اعتراضهای کارفرمایی تشکیل شده و در آن ۴۱۰ پرونده کارگاهی مورد بررسی قرار گرفته است .
محمدرضا غلامدخت همچنین از برخورداری ۲۱۵ کارگاه حوزه عمل این شعبه از بخشودگی جرائم بیمه ای در سالجاری خبر داده و افزود : ۵۲۴۱ فقره پرونده کلاسه اجرایی نیز در این مدت مختومه گردیده است .
وی با اشاره به دامنه گسترده واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی در شهر رشت خاطر نشان ساخت در راستای صیانت از حقوق جامعه کارگری در سالجاری تاکنون بیش از ۶۷۰۰ فقره بازرسی کارگاهی توسط این شعبه انجام پذیرفته است .
خاطر نشان میسازد بیش از ۸۷۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری ، افزون بر ۲۴۰۰ کارگر ساختمانی ، بالغ بر ۳۲۰۰ بیمه شده اختیاری و ۱۴۵۰۰ نفر بیمه شدگان مشاغل آزاد در کنار ۳۵۲۰۰ نفر بیمه شده اجباری ، بزرگترین گروههای بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.