×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بسیج مصداق کامل تبدیل تهدید به فرصت است و باید از فضای به وجود آمده بهترین استفاده را برای خدمتگزاری به مردم داشته باشیم

گیلان پیام/در این دیدار دکتر ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بعد از انقلاب بی شک یکی از معجزات عصر بوده اظهار داشت بسیج مصداق کامل تبدیل تهدید به فرصت است که با خرد ورزی و دور اندیشی بنیانگذار انقلاب به ثمر نشسته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه حضور در سازمان تامین اجتماعی فرصتی است برای خدمتگزاری به مردم افزود باید همه ما به عنوان یک بسیجی که به ارزش های انقلاب آگاهیم با قدرت پای کار باشیم و برای جلب رضایتمندی مردم نهایت تلاش خود را بکنیم .
دکتر ابراهیمی کار بسیجی را کاری خردمندانه و با آرامش توصیف نمود و گفت باید آنقدر در انجام امور خوب عمل نماییم که الگویی خوب و باعث افتخار همگان باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه باید همیشه با تفکر وتعقل در انجام امور پیش رفت افزود: بسیجی باید همیشه یک قدم جلوتر از دیگران برای خدمتگزاری و همچنین آگاه به موضوعات و مسائل باشد.
دراین جلسه دکتر طوسی مجرد به عنوان رییس پایگاه بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان گزارشی از فعالیتهای بسیج مدیریت درمان استان را ارائه نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.