×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود

گیلان پیام/ مریم بخشی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را مرهون نثار خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگری جانبازان و انسانهای شجاعی دانست که در راه صیانت از ارزشها جان خود را نثار کردند و امروز هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده معزز آنهاست.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرها و بخش های استان خبر داد و از مهمترین برنامه های این ایام افتتاح سایت تیراندازی اهداف پروازی فلکده رشت و زمین ورزشی روستایی طاهرگوراب با ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۲۲۸۵متر مربع و تکمیل استادیوم شهید قاسمی رودسر و تکمیل و بهسازی استادیوم پوریای ولی تالش با ۲۰۰میلیارد ریال هزینه اشاره کرد.
وی از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر ورزش و جوانان گیلان ، رژه موتورسواران و دوچرخه سواران از فرودگاه سردارجنگل تا گلزار شهدای رشت و گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت ، برگزاری رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر ، حضور جامعه ورزش و جوانان در پویش نذر اهدای خون ، پیاده روی خانوادگی ، جشن انقلاب و پرواز بادبادکها در منطقه آزاد کاسپین ، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی از برنامه های دهه فجر عنوان کرد.
بخشی افزود : در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۲۰ برنامه در حوزه ورزش بانوان در سطح استان برگزار خواهد شد که مهمترین آنها می توان به برگزاری المپیاد استعدادیابی دختران روستا ، المپیاد خانه های ورزش روستا ، برگزاری جام نشاط و تندرستی و اوقات فراغت با ورزش ویژه کارکنان عنوان کرد.
وی گفت در حوزه معاونت جوانان نیز به برگزاری شب شعر ، غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور سازمانهای مردم نهاد ، برگزاری کارگاههای آموزشی و مشاوره ازدواج بصورت رایگان و نشست عصری با انقلاب می توان اشاره کرد .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : در حال حاضر در گیلان ۳۸طرح نیمه تمام ورزشی داریم ، افزود : با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزشی استان دو برابر خواهد شد و به حد استاندارد کشور می رسد.
مریم بخشی گفت : درچهل و سه سالگی انقلاب برای همه ما مایه مباهات است که قبل از انقلاب ۴۲ مکان ورزشی در استان وجود داشت که به برکت انقلاب اسلامی به ۵۶۲ مورد ارتقاء یافته است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.