×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دومین نشست شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان گیلان

گیلان پیام/ محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان و رئیس شورای انسجام بخشی استان در این جلسه اظهار داشت : مجموعه تلاش‌های شرکت توزیع برق گیلان، تامین برق مطمئن برای شهروندان به ویژه در زمان وقوع بحران‌های جوی است و لازمه این کار مقاوم‌ سازی شبکه‌های توزیع برق در نقاط مختلف شهری و روستایی استان می‌باشد.
هنرمند گفت: مناسب‌ترین نوع شبکه با توجه به نوع اقلیم و جغرافیای منطقه، کابل خودنگهدار است که مقاومت بسیار بالایی در برابر بلایای طبیعی دارد و علاوه بر این مزایای دیگری همچون کاهش سرقت شبکه‌های توزیع برق و رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی استان را نیز دارا است .
وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به آحاد ملت بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.
رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان پس از ارائه گزارشی جامع در خصوص اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه های سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار در استان گیلان افزود : فاز نخست اجرای این طرح با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ انجام شد و فاز دوم طرح مذکور نیز از بهمن سال گذشته به میزان ۱۰۰۰ کیلومتر با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد تومان با جدیت کامل در سطح استان در حال اجرا است..
محمد اسماعیل هنرمند اظهار داشت: تداوم اجرای طرح های جاری نیازمند جذب اعتبار و منابع مالی لازم است که مدیران محترم وزارت نیرو با حمایت و پشتیبانی های خود میتوانند شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین محترم همراهی کنند.
دکتر احمد حیدری معاون حقوقی و پشتیبانی وزارت نیرو پس از استماع مشکلات وگزارش مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان گیلان از آمادگی معاونت حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو برای رفع مشکلات و مسائل موجود خبر داد و از مدیران حاضر در نشست خواست در مواردی که نیاز به ارائه طرح و یا پیگیری است، موضوعات را با این معاونت در میان گذاشته تا اقدامات لازم با هماهنگی و همیاری کمیسیون‌های دولت در کوتاه ترین زمان صورت پذیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.