×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه آمادگی در مقابل بارش برف احتمالی و واکاوی خسارات ناشی از تندباد آذر ۱۴۰۰

گیلان پیام/ در این جلسه که با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،قائم مقام اجرائی در امورشهرستان ها،مدیر توزیع برق شهرستان رشت،معاونین و مدیران ارشد ستادی و امورهای اجرائی در سالن شماره ۳ ستاد توزیع برق گیلان برگزار شد، نسبت به واکاوی خسارات وارده و روشهای افزایش ضریب اطمینان شبکه در مواجه با بحران های احتمالی پیش رو اقدام شد.
در آغاز این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از زحمات خالصانه و شبانه روزی کارکنان و مدیران امورهای اجرائی درگیر در بحران تندباد آذرماه سال جاری به دلیل عملیات اصلاح و ترمیم نقاط آسیب دیده و رفع خاموشی های حاصل از خسارات وارده در کمترین زمان ممکن تشکر و قدر دانی بعمل آورد.
هنرمند از صبر و شکیبائی مشترکین محترم شهرستان های تالش،هشتپر،رضوانشهر و ماسال به جهت همراهی با کارکنان این شرکت سپاسگزاری کرد .
درادامه این نشست ، حاضرین ضمن ارائه گزارش و تشریح عملکرد امورهای مربوطه به لزوم ایجاد هماهنگی های لازم و تدوین راهبردهای نوین و متنوع در مواجه با بحران های احتمالی و مشابه در زمستان سال جاری تاکید داشتند.
لازم به توضیح است در اثر وزش باد شدید و تندباد در استان گیلان در آذرماه سال جاری خسارتی معادل ۸۱ میلیارد ریال به شبکه های توزیع برق وارد آمده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.