×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه هماهنگی در خصوص پروژه های طرح اقدام ملی مسکن

گیلان پیام/جلسه ای با حضور مهندس محمدی مدیرکل دفتر طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهندس عسکری کارشناس سازمان ملی زمین و مسکن، صالحی مدیر اعتبارات بانک مسکنف مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، زهرا صداقت علی مدیریت شعب بانک مسکن استان, بابایی معاون مسکن شهری بنیاد و کشاورز معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان به منظور بررسی مسائل مربوط به نحوه ثبت نام متقاضیان و گردش کار پروژه های اقدام ملی مسکن در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان تشکیل شد.
ابتدا زهرا صداقت علی مدیریت شعب بانک مسکن استان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای جلسه از اعلام آمادگی کامل بانک‌ها برای تامین منابع مالی طرح اقدام ملی خبر داد و ابراز امیدواری کرد, انشااله بانک‌ها بتوانند با پرداخت به موقع تسهیلات به پروژه‌های طرح اقدام ملی، روند اجرایی کار را سرعت بخشند.
وی اهمیت اجرای طرح اقدام ملی و ضرورت پرداخت تسهیلات بانکی در آن را تشریح و از مدیران محترم شعب بانک مسکن خواستند تا تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف این طرح ملی به کار گیرند.
در ادامه مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح ملی مسکن در راستای حل مشکل مسکن افراد فاقد مسکن به اجرا در آمده و بنیاد مسکن نیز اجرای این مهم را در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اجرای این طرح را ۴۳۵ شهر دارای جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و چند شهر بالای ۱۰۰ هزار نفر هدفگذاری کرده که امید است با اجرای این طرح افرادنیازمند صاحب خانه شوند.
مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در این راستا زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰ هزار واحد توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده که در استان گیلان نیز این مهم پیش‌بینی شده است.
سپس مدیرکل بنیاد مسکن استان به تشریح پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان پرداخت و گفت: پرداخت تسهیلات بانکی یک امر ضروری می باشد تا با تزریق آن به پروژه های مذکور بتوانیم جهت تسریع در ساخت و ساز گام های مثبتی در راستای خانه دار کردن اقشار کم درآمد برداریم.

در ادامه کشاورز معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان بر اهمیت موضوع طرح اقدام ملی تاکید ورزید و گفت : این طرح یک طرح ملی و مهم در جهت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر است و اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جدیت تمام موضوعات مرتبط با طرح را پیگیری و در جهت تسریع در این هدف ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید است بتوانیم این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانیم. قبل از برگزاری جلسه اعضاء از پروژه در حال احداث ۶۲۴ واحدی شهر رشت و زمین های محل احداث این طرح در شهرهای رودسر و لنگرود بازدید نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.