×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
علوی ، شهردار رشت : ترسیم مسیر تفکر مدیریتی برای ایران اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب – ایران داعیه‌دار تفکر مدیریت اسلامی

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در نخستین نشست هم اندیشی جشنواره فیلم عمار که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، رئیس حوزه هنری گیلان، رئیس سازمان فرهنگی و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در منزل گنجینه و یادگار دفاع مقدس “حاج حسن جوشن” برگزار شد اظهار داشت: اینکه جوانان و هنرمندان ما توانستند تولیدات هنری خود را در این بخش گسترش دهند واقعا مایه دلگرمی است.
شهردار رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از چهل سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی بزرگترین مانیفست آینده ایران اسلامی را در قالب بیانیه گام دوم ارائه فرموده‌اند، افزود: دغدغه مدیریتی برای چشم انداز آینده کشورمان از مهمترین نکته‌ها‌یی است که در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد. در واقع مقام معظم رهبری با ارائه بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر تفکر مدیریتی را برای ایران اسلامی ترسیم نمودند.
علوی الگوی مدیریت اسلامی و تربیت مدیران در تراز انقلاب اسلامی را امری که از سالهای گذشته تاکنون مورد غفلت واقع شده است خواند و گفت: جوانان نخبه بایستی توانایی‌های خودشان را برای پیشرفت و تعالی کشور در حوزه‌های مختلف بروز بدهند که لازمه این کار بسترسازی مناسب است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی داعیه‌دار تفکر مدیریت اسلامی است، بنابراین باید بیشتر از دیگران به چنین مباحثی بپردازد. از طرفی تجربه نشان داده سهیم کردن و مشارکت دادن مردم در تصمیم‌ گیریها همواره نتایج بسیار خوب و درخشانی را به دنبال داشته است.
شهردار رشت با بیان اینکه رسالت شهرداری در برگزاری مراسم هایی مانند جشنواره فیلم عمار بیشتر در حوزه جلب مشارکتهای مردمی تعریف می‌شود، اضافه کرد: شهرداری رشت برای هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره فیلم عمار هر کمکی که بتواند را ارائه می‌دهد.
علوی پررنگ شدن تولیدات محصولات فرهنگی جوانان با رویکرد مطالبه‌گری موضوعات شهری را خواستار شد و ادامه داد: با حضور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جایگاه، امید ما برای گسترش چنین فعالیتهایی بیشتر شده است. علاوه بر اینها شهرداری رشت هم برای تقویت این فضا که حول محور موضوعات مردمی تعریف می‌شود، محدودیتی قائل نیست و علاوه بر بسترسازی کمکها و مساعدتهای لازم را خواهد داشت.
وی ایجاد یک مطالبه اجتماعی با موضوع ضعفهای زیرساختی شهر رشت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهر رشت در حوزه توسعه شهری عقب افتاده است و برای جبران این کمبودها در درجه اول باید نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی مطالبه‌گری کرده و برای حل مشکلات راهکار و برنامه ارائه دهند.
شهردار رشت فضا و جو مدیریتی داخل استان گیلان را خیلی خوب ذکر کرد و بیان داشت: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت تلاش می‌کند در بحث دفاع مقدس، جبهه و جنگ و ادبیات پایداری گامهای بهتر و وسیع تری نسبت به گذشته بردارد و فعالیتهای خود را در این بخش تقویت نماید.
حاج حسن جوشن پیشکسوت جهاد و حماسه نیز در سخنانی ضمن تقدیر از نوع رویکردهای فرهنگی شهردار رشت عنوان کرد: بدون شک کار خالصانه و صادقانه برای مردم عبادت است و خوشحالیم که شهردار انقلابی رشت در مسیر خدمت جهادی برای مردم شهر گام برمی‌دارد.
این گنجینه و یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه‌ای بسیار سنگین و خطیر بر دوش شهردار رشت نهاده شده است، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به وقایع هشت سال دفاع مقدس امری است که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید داشته‌اند و امیدواریم همه دستگاهها نیز به تکلیف خود در این زمینه عمل نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.