×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد

گیلان پیام/ این جلسه باموضوع بررسی نتایج ارزیابی همایش مدیران ارشد وزارت نیرو، آسیب شناسی در شاخص های کلیدی آن و همچنین مصوبات پیشین این جلسه شامل مبحث مهم جانشین پروری و جاری سازی شاخص های کلیدی شرکت توانیر در سطح شرکت به اجراء درآمد.
دراین جلسه محمد اسماعیل هنرمند گفت: خدمتگزاری مفهومی گسترده و وسیع است که تمامی فعالیت‌هاى خوب و مفید انسان را در زمینه‌هاى اجتماعى، اقتصادى، سیاسى، فرهنگى و معنوی در برمی گیرد و شرکت توزیع برق گیلان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.
وی تاکید کرد: خدمت رسانی بهتر در گرو افزایش نقاط قوت و برطرف کردن نقاط قابل بهبود است که دو امر مهم در خلال ارزیابی های عملکرد و سنجش کیفیت ارائه خدمت بهتر نمایان می شود.
هنرمند خاطرنشان کرد: توزیع برق گیلان در بین ۱۰ شرکت توزیع برق سراسر کشور بر اساس ارزیابی همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در سال ۱۳۹۹ و از میان ۳۹ شرکت توزیع برق سراسر کشور در وضعیت شرکتهای “خوب” قرار گرفته است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه کارکنان توزیع برق گیلان باید در راستای بهبود فرآیندها و انجام وظایف باشد تا علاوه بر کسب رتبه های برتر در سطح استان و کشور، بتوانیم خدمت رسان خوبی برای مردم باشیم.
وی تصریح کرد: منابع انسانی با عملکرد منظم خود و ارائه‌ نوآوری‌های مطلوب، در بلند مدت موجب موفقیت سازمان می‌شود، لذا برای جذب و حفظ بهترین کارمندان باید تلاش و پیگیری کرد و تمرکز اصلی برای منابع انسانی ضروری است همراه با آینده نگری و جانشین پروری باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود : شاخص های کلیدی شرکت توانیر یک برنامه راهبردی و نقشه راه مناسبی برای تطبیق دادن عملکرد با الگوها و معیارهای استاندارد است و باید تلاش همگان بر پیاده سازی صحیح و حداکثری این شاخص ها در انجام تمامی امور و فعالیت های سطح شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باشد.
گفتنی است حاضرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص بندهای نشست مذکور و همچنین مسائل ساختاری و کلان شرکت پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.