×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مردم داری و محرومیت زدایی سیره سردار سلیمانی است

گیلان پیام/ اسدالله عباسی “استاندار گیلان” در این مراسم با بیان اینکه مردم داری و محرومیت زدایی سیره سردار سلیمانی است، اظهار کرد: این منش در مجموعه سپاه پاسداران و کمیته امداد نیز همواره دیده می‌شود.
استاندار گیلان، نگاه دولت فعلی را در راستای منویات رهبری دانست و تصریح کرد: بنده نیز بر اساس همین نگاه و برنامه‌های راهبردی دولت کارها را در استان دنبال می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای حضورم به عنوان استاندار در گیلان از سپاه برای کمک به حل مشکلات استان کمک خواسته ام، تأکید کرد: متأسفانه گیلان بر خلاف ظاهر و بر اساس آمارهای واقعی، فقیر بوده و به آن رسیدگی نشده است.
عباسی، با بیان اینکه علت فقر گسترده در گیلان آسیب شناسی شده و اجازه نمی‌دهیم که این وضعیت ادامه یابد، افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای رفع فقر در گیلان استفاده می‌کنیم و نگاه مسئولان کشور به گیلان منصفانه و واقع بینانه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد و سپاه مأموریت محور نیستند؛ بلکه رسالت محور هستند، ادامه داد: امروز شاهد این موضوع هستیم که این دو نهاد انقلابی، حمایت از مظلوم و محرومیت زدایی را به منصه ظهور رسانیده اند.
عباس اهرابی، افزود: در استان گیلان هیچ فاصله ای بین کمیته امداد و سپاه وجود ندارد و هر دو مجموعه خود را یک خانواده می بینند.
وی، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این همدلی و همراهی شاهد اقدامات درخشان دیگری در استان در جهت رفع محرومیت باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.