×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت راه اندازی فوری تصفیه خانه شیرابه سراوان‌ / ‌سمپاشی و کاور کردن روزانه زباله سراوان به طور مستمر انجام شود

گیلان پیام/ نشست بررسی مشکلات زباله سراوان با حضور فرماندار رشت، مهندس کوچکی نژاد، سردار آقازاده و دکتر احمدی نمایندگان شهرستان های رشت و خمام، معاون دادستان مرکز استان و شهردار و رئیس شورای شهر و شهرستان رشت صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.
دکتر امام پناهی در این جلسه با تاکید بر جدیت در ساماندهی سایت زباله سراوان و رفع دغدغه های مردم این منطقه، افزود: زباله سراوان و مشکلات زیست محیطی آن فقط مختص روستای سراوان نیست بلکه به کل استان آسیب می زند و بایستی از تمام ظرفیت های استان برای رفع این چالش اساسی استفاده شود.
وی افزود: جهت راه اندازی کارخانه زباله سوز سراوان نیازمند اعتبارات ملی هستیم و بایستی در سفر آینده ریاست محترم جمهور به استان گیلان این معضل مهم زیست محیطی مورد پیگیری و مطالبه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر راه اندازی فوری تصفیه خانه شیرابه سراوان‌، افزود: این تصفیه خانه بایستی با ظرفیت سه لیتر در ثانیه فورا راه اندازی و در اختیار شهرداری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ‌سمپاشی و کاور کردن روزانه زباله سراوان به طور مستمر انجام شود، گفت: مردم این منطقه که طی سال‌های اخیر متحمل رنج فراوان شده اند، بایستی بدانند که اقدامات لازم توسط مسئولین تا رفع کامل مشکلات بهداشتی و زیست محیطی در منطقه سراوان با جدیت پیگیری خواهد شد.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره بر اجرای طرح مدیریت پسماند در سطح شهرستان رشت، خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰ روستا در بخش کوچصفهان در حال اجرای این طرح هستند و در سایر بخش های شهرستان رشت شاهد آغاز اجرای این طرح هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.