×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

گیلان پیام/رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : روش های متفاوت تولید ، انتقال و توزیع انرژی برق از یکسو و افزایش نرخ پایداری شبکه از سوی دیگر سبب شده است تا شرکت های توزیع نیروی برق نقش کلیدی در تامین ، حفظ و نگهداشت شبکه به منظور تامین برق مطمئن و پایدار جهت افزایش رضایتمندی و آسایش شهروندان و مشترکین داشته باشند که دراین میان و هنگام بروز انواع بحران ها میزان تاب آوری شبکه های توزیع برق ارتباط مستقیمی با شاخص آسایش دارد.
هنرمند افزود : با توجه به دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگو ها و روش های متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
وی اذعان داشت : استراتژی این شرکت در اجرای طرح جامع تاب آوری ، بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران پیش آمده در سال گذشته بوده و در سال جاری با راهبرد تقویت و نوسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان اقدامات موثر و ارزشمندی انجام پذیرفته و همچنان با جدیت در دست پیگیری و اقدام می باشد.
محمد اسماعیل هنرمند افزود : در سالهای ماضی، بخش عمده ای از تعمیرات شبکه های فشار متوسط هوایی بصورت خط گرم و بدون اعمال خاموشی انجام می شد.
وی در همین راستا بیان داشت : مهمترین شرط لازم جهت تعمیرات خط گرم، دسترسی به خطوط می باشد و از آنجائی که بخشی از شبکه های فشار متوسط این شرکت با عبور از نقاط صعب العبور مانند نواحی مرتفع و کوهستانی،مزارع و مناطق جنگلی از دسترس خارج بودند، از انجام تعمیرات گسترده جاماندند.
هنرمند تصریح کرد: اجرای طرح جهادی تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود شرکت، به منظور رفع نواقص برداشت شده از فیدرهای معیوب، در دستور کار قرار گرفت تا از بروز ناپایداری در شبکه های غیر قابل دسترس که با وقوع حوادث و بلایای طبیعی حادث میشود پیشگیری شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب آوری است.
وی در همین راستا اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی و تعریف یک ساختار مناسب از برآورد خرید تجهیزات تا انجام تعمیرات را از دیگر مزایای این طرح جهادی دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : تاکنون طی ۹۰۳ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۳۶۱۲ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۲۲۵۷ نفر ساعت روی ۲۰۱۶ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.
وی اضافه کرد : با اجرای طرح فوق ۱۷۱ فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد تومان تعمیر و بهسازی شده است .
محمد اسماعیل هنرمند در پایان ضمن درخواست از مشترکین محترم جهت صرفه جوئی و مدیریت مصرف انرژی گفت : راحت ترین راه جهت دریافت تمامی خدمات این شرکت و همچنین اطلاع از خاموشی های با برنامه در سطح استان گیلان استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین محترم می توانند جهت نصب این اپلیکیشن کاربردی به تارنمای اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir یا کافه بازار مراجعه نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.