×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نسداد محور پونل –خلخال بر اثر کولاک شدید

راه و شهرسازیبا تشدید بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی گیلان، محور پونل به خلخال مسدود شد.به گزارش گیلان پیام، با نفوذ سامانه سرد به گیلان و تشدید بارندگی ها ، محورهای کوهستانی استان پوشیده از برف شد که بر اثر شدت بارش برف وکولاک محور کوهستانی پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

این محور که طی ۲۴ ساعت گذشته بازگشایی شده بود مجددا بر اثر کولاک شدید و احتمال ریزش بهمن در حد فاصل زندانه تا سه راهی خلخال مسدود گردید و راهداران پرتلاش منطقه درصدد بازگشایی مسیر می باشند

درحال حاضربارش برف دراکثر مناطق کوهستانی گیلان شروع شده است وارتفاع برف در محور اسالم به خلخال ۳۵ سانتیمتر ، آبی نام سیاهکل ۱۵سانتیمتر ،ماسوله۵ سانتیمتر وپونل به خلخال ۴۰ الی ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است.

با توجه به احتمال ادامه دار بودن این بارش ها، به رانندگان عبوری از محورهای این استان توصیه می شود با حفظ ملاحظات ایمنی دارا بودن تجهیزات کامل و زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد نمایند.

لازم به ذکر است هموطنان عزیز می توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن پاسخگوی ۳۳۳۱۱۱۱۱–۰۱۳به صورت شبانه روزی از آخرین وضعیت راه های گیلان باخبر شوند./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.