×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
صرفه جوئی ۸۲ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات و بازسازی تابلوها و پست های برق در استان گیلان

گیلان پیام/وی خاطر نشان کرد: این تعمیرات در قالب انعقاد قراردادهای پیمانکاری در سطح شرکت صورت پذیرفته و در سال ۱۳۹۹ طی ۳۰ قرارداد منعقده با پیمانکاران، ۱٫۵۰۰ دستگاه تابلو برق با اعتباری معادل ۱۰٫۹۲۳ ریال مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت و مجموعا ۳۶۰ کیلووات صرفه جویی توان ناشی از رفع اتصالات سست را به همراه داشت.
هنرمند گفت: در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون ۲۷ قرارداد با پیمانکاران مربوطه منعقد شده است و طی آن ۸۱۰ دستگاه تابلو برق با اعتباری معادل ۷٫۴۶۴ ریال مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت و تا کنون مجموعا موجب ۲۰۰ کیلووات صرفه جویی توان ناشی از رفع اتصالات سست شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: مجموعا با انجام این اقدامات از آغاز سال ۹۹ تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰، ۲٫۳۱۰ تابلو برق در سطح استان با اعتباری برابر ۱۸٫۳۸۷ ریال تعمیر شده است تا پایداری برق برای مشترکین حاصل شود.
وی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون تعمیرات تابلوهای توزیع برق سطح استان موجب صرفه جویی ریالی ۸۲۴۵۵ میلیون ریالی شده است، افزایش ۲۰درصدی پایداری الکتریکی و مکانیکی تابلوهای فشارضعیف سطح شرکت از طریق انجام این تعمیرات حاصل شده است، همچنین آچارکشی و اصلاح حدود ۱۸۵۰۰ اتصال سست در تابلوهای فشارضعیف منجر به جلوگیری از اتلاف ۵۶۰ کیلووات توان شده است.
هنرمند اظهار داشت: فرآیند بازسازی تابلوهای فشارضعیف مستعمل انبار مرکزی از سال ۹۸ در سطح شرکت آغاز شده و در قالب انعقاد یک قرارداد ۱۰۰۰ میلیون ریالی منجر به بازسازی ۸۵ دستگاه تابلوی فشارضعیف در محل کارگاه پیمانکار شده است و از نیمه دوم سال جاری نیز با توجه به استقرار یک تکنسین فنی در انبار مرکزی، مدل اجرایی فرآیند به شکل بازسازی در محل انبار مرکزی تغییر یافته و در حال اجرا می باشد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت: بسیاری از تاسیسات توزیع برق در سطح استان با توجه به شرایط آب و هوایی گیلان و رطوبت بالا با قدمت و فرسودگی بالا مواجه هستند و تمامی تلاش مجموعه توزیع برق گیلان بر کاهش مشکلاتی از این قبیل است تا این شرکت بتواند برق پایدار و مطمین در اختیار مردم شریف استان قرار دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.