×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح نمایشگاه مجسمه‌های بازیافتی با عنوان «جور دیگر باید دید»

پسماند۱با حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت:نمایشگاه مجسمه‌های بازیافتی با عنوان «جور دیگر باید دید» در گالری مارلیک خاتم الانبیا رشت افتتاح شد.به گزارش گیلان پیام، نمایشگاه مجسمه های بازیافتی با ۳۰ مجسمه مفهومی توسط دکتر افشین عموزاده استاد گروه معماری و شهرسازی دانشگاه گیلان و با حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت برپاشده است.

مرتضی عاطفی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت در این خصوص گفت: با ساده ترین وسایلی که به نظر دور ریختنی می­رسد می­توان با نگاه هنر، و توجه ویژه­، آثار زیبا و با مفهومی را خلق نمود. وی با توجه به اینکه همه مواد مجسه‌های این نمایشگاه از وسایل دورریختنی تهیه شده است افزود: برگزاری چنین نمایشگاه­هایی می‌تواند نگاه متفاوت هنر را نشان دهد زیرا در زمینه نگاه هنری به مقوله پسماند خلا وجود دارد و ما می‌توانیم با برپایی نمایشگاه­هایی مانند «جور دیگر باید دید» این خلا را بپوشانیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اظهار داشت: در این نمایشگاه با ساده‌ترین وسایل دور ریختنی، کارهای خلاقی خلق شده است که ذات هنر ذهن را می‌پروراند.

وی در پایان افزود: به وسایلی که دیگر احتیاجی نداریم نباید به عنوان زباله نگاه کنیم بلکه باید تلاش کنیم این وسایل بار دیگر وارد چرخه زندگی ما شود.

گفتنی است: علاقمندان می توانند تا روز سه شنبه از ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و همچنین عصرها از ساعت ۴ تا ۱۹:۳۰ از نمایشگاه بازدید نمایند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.