×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده در درمانگاه دیابت و فشار خون بیمارستان حضرت رسول رشت کار ارزشمندی است

گیلان پیام/دکتر فولادی مدیرکل درمان مستقیم ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان اظهار داشت سازمان تامین اجتماعی بدون شک بزرگترین و گسترده ترین خدمات را به بیش از نیمی از جمعیت کشورارائه می دهد. حوزه درمان تامین اجتماعی با بیش از ۴۷ میلیون مخاطب تحت پوشش منشاء خدمات ارزنده به بیمه شدگان است که امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی خدمات با تلاش مضاعف کادر درمان تامین اجتماعی کشور باشیم .
مدیرکل درمان مستقیم با بیان اینکه استان گیلان با تحت پوشش قرار دادن بیش از یک میلیون ۶۰۰ هزار بیمه شده به عنوان یکی از استانهای بالااز لحاظ میزان بیمه شده است تناسب خوبی از نظرمیزان خدمات درمانی قابل ارائه برخوردار نیست .
دکتر فولادی با اشاره به برخی از نارسایی های درمانی افزود رویکرد سازمان از درمان محور به رویکرد پیشگیرانه و سلامت محور در حال تغییر است . در طب سالمندی و طب کار دنبال این هستیم سرمایه های سازمانی که نیروی انسانی و نیروی کار ارزشمند هستند به شکلی منایب محافظت گردد.
مدیرکل درمان مستقیم تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده در درمانگاه دیابت و فشار خون بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را ستود و اظهار داشت انتظار داریم که با جدیت کار در این حوزه دنبال شود.
دکتر فولادی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را بیمارستانی خوب و سرپا عنوان نمود که در بعضی از بخش ها نیازمند اقدامات اصلاحی است. تصریح نمود باید تشکیلات بیمارستان با توجه به افزایش تخصص و فوق تخصص های به وجود آمده تغییر کند.
مدیرکل درمان مستقیم بحث پزشک خانواده و نظام ارجاع را یکی از برنامه های جدی دولت عنوان نمود و افزود قطعا نیاز اصلی حوزه سلامت ما اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود . اجرایی شدن این طرح تحول بزرگی در رویکرد نظام سلامت کشور در توسعه کیفی درمان خواهد داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.