×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشکلات شهر رشت با برنامه ریزی و تعامل قابل حل است

گیلان پیام/ دکتر حمید رضا امام پناهی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دفتر کار فرماندار رشت با تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به اینکه امیدوارم توفیق خدمتگزاری بی منت و صادقانه برای همه مهیا شود، اظهار کرد: باید برای توسعه شهر رشت و همچنین شهرستان دست به دست هم دهیم.
حمید رضا امام پناهی با بیان اینکه تلاش ما برای توسعه متوازن است، افزود: شهروندان رشت بیشترین خواسته های خود را از شورا و شهردار رشت دارند و بنده معتقدم خیلی از مشکلات را می توانیم با هماهنگی ها برطرف کنیم.
وی با تاکید به اینکه نباید انتظار داشته باشند شورا و شهرداری به تنهایی مشکلات مردم رشت را برطرف کنند، بیان کرد: به عنوان نماینده دولت در این جایگاه اعلام می کنم برای خدمت به مردم هیچ شانیت و جایگاهی برای خودم قایل نیستم و نباید بگوییم چون در فلان جایگاه هستیم نباید به هر موضوعی ورود کنیم.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه از دولت انقلابی انتظارات فراوانی وجود دارد، تصریح کرد: ‌امروزه به واسطه گسست اجتماعی که در گذشته ما بین اعضای شورا و مدیران اجرایی رقم خورد، انتظارات از اعضای شورا بسیار بالا رفته است.
امام پناهی با تاکید به اینکه شورای ششم رشت از منظر بسیاری، بهترین شورای رشت‌ است، افزود: این شورا یک شورای انقلابی و با بهره مندی از حضور چهره هایی‌ با تجربه و همچنین جوان است و باید در طول مدت زمان خدمتی چهارساله بهترین خدمات را ارایه کند.
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه مشکلات شهری با برنامه ریزی و تعامل دستگاه های خدمات رسان قابل حل است، افزود: باید با همفکری و همکاری کارهای عمرانی، فرهنگی و مسایل شهری را حل کرده و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید چند اقدام بزرگ و در خور شان برای مردمان‌ شهر رشت انجام دهیم، گفت‌: برای رفع مشکلات حوزه ترافیکی در این شهر باید نگاه ویژه و همراهی بیشتری داشته باشیم و به شما قول و تعهد می دهیم که در این جایگاه با تمام توان برای رفع مشکلات این شهر تلاش کنیم .
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه برای داشتن شهر توسعه گر باید برنامه ریزی کنیم، تصریح کرد: مردمان رشت به شورا اعتماد کرده اند و با انتخاب شورای ششم امیدی در بین مردمان این شهر ایجاد شده است .
امام پناهی به‌ معضل سراوان به عنوان یک مسئله ملی اشاره کرد و گفت: بخش اعظم زباله هایی که در سراوان سرازیر می شود متعلق به دیگر شهرهای گیلان است و حتی افرادی که از دیگر شهرها در رشت ویلاسازی کرده اند نیز بر حجم تولید این زباله ها می افزایند .
وی با بیان اینکه شیرابه های زباله سراوان خطرات فراوانی را برای رشت رقم زده است، افزود: برای ساماندهی ‌صنوف مزاحم و پُر خطر رشت آمادگی داریم و و باید در این باره نیز برنامه ریزی کنیم و تلاش می کنیم تا با اختصاص زمینی برای این مهم‌، مشکلی در روند ساماندهی مشاعل مز‌احم و پرخطر رشت ایجاد نشود.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اختصاص زمین سپیدرود رشت برای احداث مسکن ملی اشاره کرد و گفت: بخشی از مردم که جزو اقشار ضعیف جامعه هستند ‌توانایی تامین مسکن ندارند و مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی در رشت یکی دیگر از موضوعات نگران کننده ای است که در برابر آن مسوولیم و باید چاره ای اساسی بیاندیشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.