×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سنجش کار شهرداری در گرو رضایتمندی شهروندان – برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت اظهار داشت: سرانه بودجه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی شهرداری به سرانه جمعیتی آن مطابق آمار جمعیتی سال ۱۳۹۵ شهر رشت از وضعیت خوبی برخوردار نیست و شهر رشت از این حیث و به نسبت سایر شهرهای بزرگ کشور در رده‌های بسیار پائینی قرار دارد و این امر نشان می‌دهد که ما یک سازمان پر هزینه هستیم.
شهردار رشت با بیان اینکه هنوز به طور دقیق و علمی نقاط و گلوگاه‌هایی که در این سازمان عریض و طویل بیشترین پرداختی را در بخش هزینه‌های جاری به خود اختصاص می‌دهند مشخص نشده و معلوم نیست، عنوان کرد: نگاه و دیدگاه ما در دوره جدید مدیریت شهری برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها و محاسبه اضافه‌کاری پرسنل بر مبنای شایستگی و مستندات دقیق است.
سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه روی موضوعاتی نظیر قضیه اضافه‌کاریها باید به شکل درون سازمانی به یک فهم و تصمیم مشترک برسیم، تصریح کرد: ما کارمند شهرداری هستیم تا به وظیفه اصلی مان که اداره شهر می باشد، عمل کنیم و این تنها به معنای اداره کردن خودمان نیست.
وی اضافه کرد: هر حوزه و واحدی از شهرداری رشت که کار متفاوتی ارائه دهد و عملکردش ضمن درآمدزایی، برای شهرداری و مردم خروجی داشته باشد، حتما با محاسبه اضافه‌کاریها و افزایش پرداختیها مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.
شهردار رشت ارتباط بین دو مقوله افزایش حقوق و اضافه کار پرسنل با میزان کارکردهای آنان را ارتباطی مشخص و کاملا شفاف دانست و اذعان کرد: روند امورات در شهرداری رشت باید به گونه‌ای باشد که در ازای کاری که انجام می‌دهیم و خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کنیم حقوق و دستمزد بگیریم.
علوی با بیان اینکه در صورت افزایش درآمدهای شهرداری هم پروژه‌های بیشتری در شهر اجرا می‌شود و هم حقوق و دریافتی کارکنان خود این مجموعه ارتقاء می‌یابد، ابراز داشت: باید به گونه‌ای کار کنیم و خدمت ارائه دهیم که تأثیر کار شهرداری برای مردم و شهروندانش رضایتمندی به همراه داشته باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.