×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت شهردار رشت از سفیران پاکیزگی

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جمع پاکبانان، ضمن تقدیر از زحماتی که برای نظافت و تمیزی شهر میکشند، اظهار داشت: حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز را در قرارداد جدید افزایش می دهیم.
شهردار رشت عنوان کرد: رضایت شهروندان از تک تک پاکبانان عزیز که در واقع پیشانی ارائه خدمات شهری در محلات محسوب می‌شوند، رضایت اجتماعی را برای شهرداری رقم خواهد زد.
علوی تصریح کرد: تلاش پاکبانان برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و بی‌شک در راستای برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها، با افزایش پرداختی‌ها مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در کنار خدمات ارزنده نیروهای خدوم پاکبان، شرایط ایده آل، زمانی محقق می شود که هر کدام از ما به عنوان یک فرد مسئول و متعهد در جامعه، به رسالت خود در قبال محافظت از طبیعت و محیط‌ زیست و پاکیزه نگه داشتن آن عمل نمائیم.
شهردار رشت یادآور شد: حضور در جمع پاکبانان و تقدیر از آنها به این دلیل است که جامعه‌ی زحمتکش کارگری بدانند مجموعه مدیریت شهری همواره به یادشان بوده و قدردان زحماتشان می باشد و شرایطشان را درک می‌کنند.
علوی با بیان این مطلب که جایگاه و شأن کارگر بسیار والاست پاکبانان را سفیران پاکیزگی شهرها دانست و ضمن تاکید بر حمایت شهرداری رشت از این مجموعه عنوان کرد: پاکبانان گرانقدر ما با تلاش خستگی ناپذیر خود آلودگیها را از چهره شهر می‌زدایند و شهروندان را با شهری پاک و بدور از هر گونه زباله روبرو می کنند که این کوشش و مجاهدت آنان برای همه ما ارزشمند و ستودنی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.