×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی رشت

گیلان پیام/ حمید رضا امام پناهی در نشست با مدیر و مسئولین دوایر اداره جهاد کشاورزی شهرستان رشت، با بیان اینکه توسعه اقتصادی استان و شهرستان به تولید محصولات کشاورزی وابستگی کامل دارد، افزود: با توجه به اینکه معیشت تعداد زیادی از مردم این دیار به فعالیت های کشاورزی وابسته است، بایستی تمام توان خود را برای کاهش دغدغه کشاورزان به کار بگیریم.
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ادامه داد: با تمام توان از طرح‌هایی که زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم می‌کند، حمایت خواهیم کرد و اگر استعدادهای کشاورزی را بتوانیم در مسیر درست هدایت کنیم، شاهد پیشرفت و شکوفایی شهرستان خواهیم بود.
امام پناهی با بیان اینکه ۳ درصد از محصولات کشاورزی کشور در شهرستان رشت تولید می شود، تاکید کرد: باید جلوی ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی را گرفت زیرا این اراضی تولید کننده غذای مردم هستند.
وی خاطر نشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت علمی مراکز تحقیقات کشاورزی واقع در مرکز استان و برنامه ریزی مناسب زمینه افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی شهرستان را فراهم نماییم.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به در پیش بودن فصل زراعی جدید و مشکلات مربوط به تامین آب کشاورزی، افزود: باید اقدامات لازم در راستای احیا و بازسازی منابع آبی صورت گیرد و در بازدیدها سردهنه گذاری، لایروبی، دریچه‌ها، ایستگاه پمپاژ به ترتیب اولویت‌بندی در دستورکار قرار گیرند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.