×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استفاده از افکار و اندیشه تحولی زمینه ساز توسعه آموزش و پرورش

گیلان پیام/ حمید رضا امام پناهی در نشست با مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش رشت، با اشاره به تمامی تلاش های مجموعه آموزش و آموزش در زمان تحصیل در دوران کرونا و سختی مضاعف برای معلمان، افزود: تجربه آموزشی گذشته نشان داد که امکان جایگزینی مناسب برای آموزش های حضوری وجود ندارد و باید در ایام واکسیناسیون عمومی این خلل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اولویت قرار دادن سلامت دانش آموزان و معلمان جبران شود.
سرپرست فرمانداری رشت، افزود: ‌اگر می‌خواهیم جامعه‌ای عاری از ناهنجاری‌ها داشته باشیم و نسل مقاوم و دشمن ستیز تربیت کنیم باید برنامه ریزی و پایه ریزی اصولی داشته باشیم و از افکار و اندیشه تحولی استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از برنامه‌های آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است، خاطر نشان کرد: اعتبارات شهرستانی برای اتمام پروژه های نوسازی مدارس کافی نبوده و در این مسیر برای جذب اعتبارات ویژه و ملی بایستی از ظرفیت نمایندگان محترم شهرستان و استاندار محترم استفاده شود.
امام پناهی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی در مدارس شهرستان رشت، افزود: باید جهت مشارکت بیشتر مردم در نوسازی مدارس شهرستان از ظرفیت ارزشمند خیرین مدرسه ساز بهره لازم را ببریم.
سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک فرا رسیدن روز نهضت سواد آموزی، افزود: شناسایی و جذب افراد بی سواد در جهت افزایش انگیزه و اعتماد به نفس این افراد در اجتماع و ارتقای سطح فرهنگ شهرستان امری ضروری است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.