×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
انجام بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ مورد پایش دمای ادارات، مدارس و نهادهای دولتی در گیلان

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ مورد پایش دمای نهادهای دولتی گیلان در آذرماه سال جاری گفت: مهم ترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.
وی با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درخصوص لزوم کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز نهادهای دولتی و پایش و بازرسی مستمر در این خصوص گفت: این شرکت با هدف پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، هم‌راستا با سایر شرکت های گاز استانی اقدام به اجرای طرح پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی کرده است و با برگزاری مستمر جلسات کمیته پایش دما، اقدامات انجام شده در این خصوص را مورد بررسی قرار می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نتایج بازرسی های انجام شده در آذر ماه گفت: ماحصل بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ مورد بازدید و پایش ادارات، نهادها، مدارس و بانک ها، اعلام اخطار به ۵۳۵ نهاد پرمصرف و ثبت ۸ مورد قطع گاز بوده است.
حسین اکبر درخصوص مدیریت مصرف گاز در سازمان ها و ادارات استان گفت: این نهادها می توانند با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (A و B)، خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، رعایت دمای آسایش در محیط کار (۱۸ الی ۲۱ درجه)، روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از شروع کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و انجام معاینه فنی مستمر موتورخانه ها تا حد زیادی در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا علاوه بر ادارات و نهادهای دولتی، همه حوزه های مصرف بویژه مشترکین خانگی با مصرف درست گاز طبیعی، پایداری جریان گاز را تضمین نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.