×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
احداث و تجهیز ۲۵ کلاس درس در گیلان توسط بانک ملی

گیلان پیام/ مهندس دقیق در این دیدار با اشاره اقدامات بانک ملی ایران در احداث فضاهای آموزشی در استان، اظهار داشت: بانک ملی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات ماندگاری را در توسعه فضاهای آموزشی به یادگار می گذارد.
وی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند و شایسته امور شعب بانک ملی گیلان ابراز داشت: طی سال های گذشته بانک ملی با احداث و تجهیز ۲۵ کلاس درس در گیلان سهم مهمی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی داشته و باید این اهتمام مسئولین محترم بانک ملی را ستود.
مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه یکی از سیاست های جدی و محوری بانک ملی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی است، خواستار عنایت بیشتر بانک ملی و سایر بانک های استان در رفع محرومیت از چهره فضاهای آموزشی استان شد.
وی اذعان داشت: خدای متعال را شاکرم که امروز اندیشیدن در راستای اعتلا و پیشرفت کشور عزیزمان در قاموس اذهان بسیاری از عزیزان نقش بسته است.
در ادامه دکتر سید رسول میرخلفی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان به اقدامات عام المنفعه این بانک اشاره کرد و اظهار داشت: بانک ملی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه زیر ساخت‌های آموزشی، خود را متعهد به انجام کارهای عام المنفعه از جمله سنت حسنه مدرسه سازی می داند.
وی با اشاره به احداث مدارس توسط بانک ملی در گیلان اظهار امیدواری نمود: به حول قوه الهی در آینده شاهد افزایش تعهد مدرسه‌سازی توسط بانک ملی در استان خواهیم بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.