×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
صرفه‌جویی مردم گیلان باعث تداوم خدمات گاز در مناطق سردسیر خواهد بود

گیلان پیام/ حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفتگو با شبکه سلامت سیما، با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به سرمای زودرس امسال نسبت به سال گذشته و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که مصرف گاز، مهرماه امسال ۲۹ درصد افزایش نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل دارد و این درحالی است که آبان ماه امسال نیز مصرف گاز افزایش ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.
وی در ادامه، با ابراز امیدواری از افزایش آگاهی مردم استان نسبت به روش‌های صرفه‌جویی در مصرف گاز، گفت: با صرفه‌جویی مردم گیلان، امکان تداوم خدمات گاز به استان های سردسیر وجود دارد، ضمن آن که دمای آسایش شهروندان در منزل ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است که با رعایت آن می‌توان به صرفه جویی در مصرف گاز کمک کرد. این دما در محل کار با توجه به پوشیدن لباس‌های گرم، می‌تواند پایین‌تر نیز باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان، درباره مشترکین پرمصرف گاز استان گفت: طبق دستورالعمل اعلام شده از ابتدای آذرماه، برای مصرف کنندگان سه پله اول هیچگونه افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت؛ اما برای مصرف کنندگان از پلکان چهارم تا پلکان دوازدهم، میزان افزایش قیمت از ۴۰ درصد آغاز و تا ۴ برابر شدن هزینه نیز خواهد رسید؛ این موضوع می‌تواند علاوه بر مصرف بهینه انرژی گاز، به صنایع بزرگ کشور نیز کمک کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.