×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند

گیلان پیام/وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ سامانه کم فشار و احتمال ووزش بادشدید به گیلان ، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی ، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
وی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
هنرمند گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سال گذشته دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه ، با سرعت و جدیت درحال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق باشیم.
وی عنوان کرد : با توجه به شرایط ویژه تامین گاز نیروگاههای برق، مشترکین میتوانند با مدیریت مصرف فصل زمستان با روشهای بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه ، کم کردن روشنایی پارکینگ آپارتمانها و کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند تا تمام هم وطنان ما در سراسر کشور در فصل سرد، از خانه ای گرم و روشن بهره مند شوند.
وی در انتها تصریح داشت راحت ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.