×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه ۳ هزار و ۹۱۵ کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شده است، گفت: افزایش روز افزون تعداد تاسیسات، طول و قدمت خطوط گاز در استان و همچنین رشد مصرف کنندگان گاز طبیعی، لزوم بازرسی فنی و نشت یابی مستمر برای حفظ ایمنی خطوط و انتقال پایدار گاز به مشترکین را ضروری تر از گذشته می سازد.
وی با اشاره به اینکه عملیات نشت یابی در آبان ماه در ۱۰ شهر آستانه، تالش، خشکبیجار، کوچصفهان، لوشان، منجیل، لیسار، ضیابر، صومعه سرا و رودسر انجام شده است، بیان کرد: این عملیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
حسین اکبر با بیان اینکه عملیات نشت یابی بر اساس برنامه زمان بندی در شهرهای مختلف استان در حال اجرا است، گفت: هدف بازرسی فنی از خطوط و شبکه های گازدار، کاهش خطرات و افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین درخصوص نشت یابی از سایر تاسیسات گاز در استان گفت: در ماه گذشته ۱۱۶ ایستگاه تقلیل فشار و ۷۶ هزار علمک و انشعاب گاز بازرسی و نشت یابی شده است.
وی در پایان از همه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد در هنگام استفاده از گاز طبیعی، با رعایت نکات و توصیه های ایمنی، شرکت گاز را درجهت کاهش خطرات احتمالی و پایداری شبکه یاری رسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.