×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برای حل مشکلات، تفکر بسیجی باید در همه لایه های نظام نهادینه شود

سرهنگ عیسی خیری معاون ارشد و مسئول عقیدتی سیاسی اسبق سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: گرامیداشت هفته بسیج بخاطر کار بزرگی است که بسیجیان در دوران جنگ انجام دادند، کاری که در طول تاریخ بجز در صدر اسلام، کاری بی نظیر بود. بسیجیانی که از جان خود گذشتند و جانانه و مخلصانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور تسلیم دشمن شود.

وی افزود: در شرایط بسیار سختی که داشتیم جنگ بر ما تحمیل شد. جنگی تمام عیار که در آن بسیاری از ابرقدرتها حامی عراق بودند. در این جنگ نابرابر که ما از حداقل امکانات و تجهیزات جنگی برخوردار بودیم با رشادت و دلاوری بسیجیان قهرمان توانستیم در این جنگ پیروز بشویم. در واقع با ورود بسیجیان به عرصه جنگ، معادله جنگ عوض شد و حق توانست بر باطل پیروز شود.
سرهنگ خیری گفت: کشور عزیزمان ایران همیشه مورد طمع دشمنان بوده و هست و دشمنان با خلق گروههای تکفیری داعش و القاعده بار دیگر خواستند تا ایران را از آن خود کنند اما با هوشیاری و بیداری بسیجیان و مدافعان حرم باز هم شکست خوردند و نتوانستند نقشه شوم خود را پیاده کنند.
وی افزود: آنچه که باعث پیروزی ما بر دشمنان شد، تفکر بسیجی بود. تفکر و بصیرت بسیجی با نگاه عاشورایی بسیج موجب ترس و وحشت دشمنان از ایران شد تا آنها به خود اجازه ندهند تا بار دیگر با ایران وارد جنگ مستقیم شوند.
سرهنگ خیری گفت: اگر تفکر بسیجی و فرهنگ جهادی در همه لایه های نظام نهادینه شود بدون شک مشکلات فعلی کشور حل خواهد شد و خواهیم توانست به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنیم. مشکلات کشور با نگاه به غرب و کمک گرفتن از آنها هیچ وقت حل نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.