×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان: برای رفع مشکلات باید به‌صورت برنامه‌محور و هماهنگ گام برداریم

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در جلسه تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید ستادی استانداری با تأکید بر اینکه در راستای خدمت به مردم، جلب رضایت پرودگار باید مدنظر باشد، اظهار داشت: تغییر مدیریت‌ها امری طبیعی و یک ضرورت است و همگان بایستی در مقابل مطالبات و سؤالات، پاسخگو باشیم.
وی با تصریح اینکه هریک از مدیران براساس توان خود کارهایی را انجام داده اند، افزود: بدون فوت وقت و توقف درخصوص وضعیت استان باید به صورت برنامه محور و هماهنگ گام برداریم.
دکتر عباسی بر لزوم انجام هرگونه تغییر مدیریتی در سطح استان با هماهنگی نماینده عالی دولت در گیلان تأکید و اضافه کرد: اگر در حوزه‌ای کارها معطل باشد، براساس انتظارات تغییرات صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: از نیروهای مومن و متعهد، براساس شایستگی‌ها استفاده می‌شود و همگان باید در جهت افزایش سطح رضایتمندی مردم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه گام بردارند.
نماینده عالی دولت در گیلان وضعیت آینده استان و کشور را براساس برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم امیدوارکننده خواند و با تأکید بر اهمیت همراهی و یکدلی در این مسیر گفت: موانعی پیش‌روی پیشرفت و توسعه استان وجود دارد که باید بدون هرگونه تعلل، برطرف شود.
در این جلسه با قدردانی از محمود قاسم نژاد، افشین عزیزی و رضا جمشیدی؛ حسین مصطفی‌پور به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حسین محمدیان به عنوان مدیرکل‌دفتر استاندار و یوسف لطفی‌نژاد به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری معرفی شدند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.