×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
احداث بیش از ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال

گیلان پیام/طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شفت و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در در دو روستای جیرده و شالده شهرستان شفت اجرا شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های احتمالی پیش رو در استان گیلان و در راستای اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار بیش از ۱۳۰۰ متر شبکه فرسوده سیمی دو روستای جیرده و شالده در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال با کابل هادی روکش دار جایگزین شد.
محمد اسماعیل هنرمند افزود در سال گذشته قریب به ۴۱ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون حدود ۳۲ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.
وی اظهار داشت : پروژه احداث ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای جیرده و شالده شهرستان شفت به همت و تلاش ۳ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است .
شایان ذکر است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس پژمان جمالی سرپرست امور توزیع برق شهرستان شفت ، بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.