×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح شهروند پرسشگر ، مدیر پاسخگو با دستور شهردار رشت

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی در بحث لزوم پاسخگویی مدیران مناطق شهرداری رشت در آخرین جلسه شورای معاونین دستوری ویژه صادر کرد تا بر مبنای آن مدیران مناطق پنجگانه از طریق سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان پاسخگوی آنان باشند.
شهردار رشت در این دستور ویژه، فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند را متذکر شد و گفت: مقام معظم رهبری نیز در باب اهمیت پاسخگویی مسئولان و مدیران تأکیدات بسیار فراوانی داشته‌اند تا جایی‌ که فرمودند: “افرادی که مسئولیت دارند باید نسبت به مسائل و مشکلات کشور و مردم پاسخگو باشند”
بر اساس دستور سید امیر حسین علوی شهردار رشت، طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” به‌ منظور ارتباط مستقیم مردم با مسئولان مدیریت شهری در شهرداری رشت و دعوت شهروندان به مشارکت فعال در حوزه مدیریت شهری اجرایی می‌شود.
این طرح در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه با حضور یکی از مدیران مناطق شهرداری برگزار می‌شود و مدیران از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی سؤالات و مطالبات شهروندان خواهند بود که شهروندان هم می‌توانند به ‌طور مستقیم مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و بی‌واسطه با مدیران گفت‌وگو نمایند.
گفتنی است سرکشی به تمام محلات شهر رشت نیز اولویت و برنامه دیگر شهردار رشت است و مقرر شده است که به زودی با حضور ایشان و تمامی مدیران از تک تک محلات سطح شهر بازدید میدانی و کارهای اجرایی صورت پذیرد.
پایش وضعیت هر کدام از محلات، گفت‌وگو با شهروندان، احصاء نیازها، کمبودها و نواقص، برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در حوزه آسفالت، فضای سبز، زیباسازی و برندسازی محلات و حل مشکلات هر محله با توجه به توان و مقدورات شهرداری، هدفی است که توسط مجموعه مدیریت شهری اجرا خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.