×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استفاده از خرد جمعی برای رفع مشکلات شهر رشت – شناسایی ظرفیتها و توسعه متوازن خدمات شهری – شناسایی پتانسیل‌های شهر جهت جذب سرمایه‌گذار

گیلان پیام/ نشستهای دو روز گذشته شهردار رشت با عنوان هم‌ اندیشی و تبادل افکار و با محوریت بررسی شیوه‌ها و پیشنهادات عملیاتی و کاربردی در خصوص چگونگی توسعه متوازن شهر رشت، استفاده از خرد جمعی برای رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای آینده، شناسایی پتانسیلهای شهر برای انجام پروژه‌های سرمایه‌ گذاری و جذب سرمایه‌ گذار برگزار گردید.
گفتنی است در این دیدارها در خصوص لزوم افزایش سرانه فضاهای تفریحی برای شهروندان از طریق ایجاد شهربازی و تسریع در روند ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب راهکارهایی پیشنهاد شد.
از سوی دیگر با توجه به رویکردهای شهرداری رشت در حوزه مقابله با پدیده آسیبهای اجتماعی و قانونمند کردن روند توسعه شهر، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی رها شده در مناطق مختلف شهر، توسعه خدمات برای حاشیه‌ نشینان، حل و فصل معضل نسق سازان، صدور پروانه‌های ساخت طبق ضوابط مربوطه و رسیدگی به بافت‌های فرسوده شهر گفتگو شد.
لازم به ذکر است، نشست سرمایه گذاران در دفتر شهردار رشت با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.