×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از اجرای این پویش در گیلان

گیلان پیام/ سومین نشست هماهنگی پویش ملی به رنگ مدرسه با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، حاج سیّد ابوالقاسم میرمسعودی و حاج بهمن یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، پریسا فاطمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان، مهندس سیّد احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی اداره کل و زهرا رستم پور دانش آموز برگزیده استان در پویش ملی به رنگ مدرسه در مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان برگزار شد.
مهندس دقیق در این نشست با تشکر از همراهی ستودنی مردم استان گیلان با برنامه های اجرایی سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: مردم فرهنگ دوست استان با استقبال گسترده از پویش های مختلف مدرسه سازی، پرچم پر افتخار گیلان را در مسیر علم و حکمت به اهتزار در آوردند.
وی با اشاره به استقبال گسترده و کم نظیر کودکان و نوجوانان گیلانی از پویش ملی به رنگ مدرسه، ابراز داشت: خدای متعال را شاکرم در این پویش همانند پویش های قبلی، استان ما خوش درخشید و این موفقیت را به همه ی مردم عزیز گیلان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با پرداختن به اهداف اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه اظهارداشت: نهادینه سازی فرهنگ کار خیر به ویژه در نسل کودک و نوجوان به عنوان جلوه ای از همبستگی و وفاق ملی از جمله اهداف اجرای این پویش بود که می تواند علاوه بر این هدف مقدس به مدرسه سازی نیز کمک کند.
گفتنی است در پایان هریک از اعضاء با ارائه نقطه‌نظرات‌ خود در خصوص نحوه و چگونگی اجرای پویش در ایام باقی مانده بحث و تبادل نظر نمودند.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهدای جایزه از زهرا رستم پور دانش آموز پایه ششم منطقه اطاقور که با کسب بیشترین امتیاز به عنوان منتخب هفته اول پویش ملی به رنگ مدرسه برگزیده شده، قدردانی گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.