×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
رشد ۲/۵ درصدی بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان در نیمه نخست سالجاری

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ، با بیان اینکه تعمیم و گسترش پوشش های بیمه های اجتماعی ماموریت و هدف اصلی این سازمان برای ایجاد امنیت و آرامش خاطر است افزود : در پایان سال ۱۳۹۹ تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در استان گیلان ۴۳۰۵۴۲ نفر بوده است که این رقم با رشد ۲/۵ درصدی در نیمه اول سالجاری ، در پایان شهریورماه به ۴۴۱۴۴۷ نفر افزایش یافته است .
وی با اشاره به اینکه گروه مشاغل آزاد بویژه در بخش زنان خانه دار یکی از پر طرف دارترین انواع پوشش های بیمه ای در این مدت بوده است خاطر نشان ساخت : تمامی دختران و زنان ۱۸ تا ۵۰ سال میتوانند با انتخاب یکی از نرخ های سه گانه با دامنه تعهداتی مختلف از این پوشش بمنظور فراهم نمودن امنیت خاطر و اطمینان از آینده خود بهره مند گردیده و با بیمه پردازی در سالهای جوانی و آغاز میانسالی ، در بهترین شرایط سنی از بازنشستگی و سایر تعهدات از جمله درمان استفاده نمایند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه در همین مدت شاهد افزایش بیش از ۳۷۰۰ پرونده مستمری در گروههای بازنشستگان و بازماندگان بوده ایم اذعان داشت : افزون بر یکصد و هشت هزار نفر از بیمه شدگان اصلی استان را بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد به ترتیب با ۲۱۶۰۰ و ۸۴۵۰۰ نفر شامل میگردند .
شایان ذکر است رانندگان ، کارگران ساختمانی ، قالی بافان و فعالان صنایع دستی و مقرری بگیران بیمه بیکاری از دیگر گروههای بیمه ای بزرگ تحت پوشش میباشند .
افرون بر ۲۵۳۶۰۰ نفر بیمه شده اجباری مشمول قانون کار با سهمی معادل ۵۷/۵ درصد از مجموع بیمه شدگان استان بزرگترین گروه بیمه ای تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.