×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به زودی آزمایشگاه PCR درپلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت راه اندازی خواهد شد

گیلان پیام/سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در یکسال گذشته تلاش شد تا به منظوررفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی انجام شود به راه اندازی درمانگاه دیابت و پرفشاری خون و درمانگاه زخم در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اشاره نمود و افزود راه اندازی این درمانگاه برای رفاه بیمه شدگان به ویژه سالمندان که دچار بیماری های مزمن پرفشاری خون و دیابت و همچنین زخم ناشی ازدیابت می شوند بسیار ارزنده و مهم خواهد بود.
دکتر قنبر پور با بیان اینکه سلامتی بیمه شدگان به ویژه سالمندان برای سازمان بسیار مهم است از راه اندازی اداره مدیریت بیماریهای مزمن و سالمندی در مدیریت درمان استانها گفت و افزود به زودی در همه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان درمانگاه سالمندی راه اندازی خواهد شد. درمانگاههای سالمندی گام بزرگی در سلامت بازنشستگان خواهند بود . در این درمانگاه ها در مرحله اول برای کلیه سالمندان بالای ۶۵ سال و در آینده نزدیک برای سالمندان بالای ۶۰ سال پرونده سلامت تشکیل و درمان و سلامتی بازنشتگان تحت کنترل پزشکان عمومی مراکز درمانی تامین اجتماعی که دروه های سالمندی را هم دیده اند خواهد بود.
دراین جلسه ایزدی دبیر خانه کارگر استان و بافکار رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی به ویژه تلاش همکاران بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در مبارزه با کووید ۱۹ به بیان خواسته های جامعه کارگری و بازنشستگی پرداختند و تاکید بسیار براین داشتند که با توجه به کمبود امکانات مراکز درمانی دولتی ،یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جوابگوی نیازهای درمانی بیمه شدگان به ویژه بازنشستگان استان نیست. در این جلسه همچنین مشکلات بیمه های تکمیلی بازنسشتگان مطرح شد که دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان قول مساعد داد که تا با استفاده از توان مدیریتی و ارتباطی مدیریت درمان برای رفع مشکل اقدام نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.