×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دو مرکز جدید استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان گیلان شناسائی شد

گیلان پیام/هنرمند افزود : با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی و خدمات مشترکین و عومل محترم نیروی انتظامی در آبان ۱۴۰۰ دو مرکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در شهرستان های رشت و آستانه اشرفیه کشف و ضبط شده است.
وی گفت: فعالیت‌های بدون مجوز این قبیل واحدها منجر به ناپایداری شبکه، تشدید خاموشی ناخواسته و آسیب رسانی به لوازم برقی مشترکین و در نتیجه نارضایتی هم استانی های ارجمند خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : از این ۱۵ دستگاه ۱۱ دستگاه در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان آستانه اشرفیه و ۴ دستگاه در یک واحد مسکونی دیگر در روستای پاچکنار شهرستان رشت با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی کشف و جمع آوری شده است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : در راستای احقاق حقوق حقه مردم، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه ای بار شبکه های توزیع برق، میزان مصرف برق مشترکین در دوره‌های زمانی مختلف و همچنین بازرسی‌های حضوری کارشناسان این شرکت را در دستور کار خود قرار داده است.
هنرمند افزود : از سال گذشته تا کنون، بیش از ۵ هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده است که بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به صنعت برق استان خسارت وارد کرده اند.
وی گفت: هموطنان گرامی می توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز اطلاعات مربوطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت توزیع برق محل سکونت خود اعلام نمایند.
اطلاعات و مشخصات هویتی گزارش دهندگان به صورت کاملا محرمانه حفظ می شود و به گزارش هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز گردد تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.