×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به حساب نیاوردن شورا در روز معارفه استاندار و شهردار ، توهین به اعضای شورا و شهروندان می باشد

گیلان پیام/وی با اشاره به مبحث مدیریت یکپارچه شهری، گفت: موضوعاتی مانند آب، برق، فاضلاب و نیروهای نظامی و انتظامی هماهنگی آنان با استاندار محترم است، آغاز کار استاندار باتجربه گیلان موضوع مهم پسماند به‌عنوان مشکل سطح کشوری استان گیلان و شهر رشت است.
شمس شفیعی ضمن تبریک انتصاب استاندار بومی گیلان، انتقادی را از حوزه استانداری گیلان مطرح کرد و عنوان داشت: بنده از استاندار ولایی، عمل‌گرا و متخصص گیلان درخواست می‌کنم تا رویه ناصحیح گذشته اصلاح شود و رویکرد خدمت به مردم و تعامل لازم برای ارائه خدمت ایجاد شود.
وی ادامه داد: مگر می‌شود کلانشهر رشت با بیش از یک‌میلیون نفر جمعیت روزانه و سالانه میزبان بیش از ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر گردشگر، امکان حضور نمایندگان خود در شورا را در معارفه در استاندار نداشته باشد؟ تراژدی غم‌انگیز این است که شهردار منتخب رشت در شرایطی بدون حضور اعضای شورای شهر معارفه شد که بیش از ۳۰۰ نفر از افراد مختلف در سالن استانداری گیلان حضور داشتند! چنین چیزی سابقه نداشته و حق مدیران، معاونین شهرداری و نمایندگان مردم در شورا چنین چیزی نیست.
عضو شورای شهر رشت افزود: تحقیر کردن یک‌نهاد دموکراتیک که از دل شهروندان و با انتخاب مردم آمده‌اند و وظیفه آنان نظارت بر حسن انجام پروژه‌ها است، بسیار تأسف‌بار است. آیا به‌حساب نیاوردن شورا در جلسه شورای اداری توهین به موکلین ما یعنی مردم نیست؟
شمس شفیعی اظهار داشت: زمانی که آقای قالیباف به شهر رشت آمدند ۵۰۰ نفر در جلسه حضور داشتند، اما اعضای شورای شهر رشت دعوت نشدند. مگر چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ این رویه غلط باید اصلاح شود. انتظار دارم استاندار محترم این بی‌قانونی‌ها را جبران کنند. همچنین هر زمان وزرایی که در گیلان حضور می‌یابند می‌بایست اعضای شورا دعوت شوند تا مشکلات بیان شود و راهکار برطرف شدن مشکلات بررسی گردد.
وی در پایان تأکید کرد: شورای ششم شورای کار است و ما آغوشمان برای کار کردن باز است و انتظار داریم در هر حضور وزرا، اعضای شورا نیز دعوت شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.