×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تشریح فعالیتهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در هفته بزرگداشت پدافند غیر عامل

گیلان پیام/دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه جهان امروز در معرض انواع خطر های طبیعی و انسانی قرار دارد آمادگی برای مقابله با حوادث و بحرانها را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به عنوان یک سازمان خدمت رسان در امور درمان برای یک میلیون سیصد هزار بیمه شده تامین اجتماعی استان نیازمند تمهیدات لازم برای مقابله با بحران ها و حوادث در قالب برنامه های پدافند غیر عامل است .
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در تشریح مهمترین فعالتهای انجام گرفته در سطح مراکز درمانی برای مقابله با بحران ها گفت : مدیریت منابع ذخیره آبی و سوخت مراکز درمانی با بالابردن سطح ایمنی در مقابل حوادث و بحرانهای احتمالی از قبیل سیل و زلزله ، ارتقاء امنیت اطلاعات و اتاق های سرور در کلیه مراکز درمانی تحت پوشش از فعالیتهای مهم برای کاهش آسیب پذیری در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان می باشد.
دکتر قنبر پور با اشاره به بحران کرونا در دو سال اخیر افزود : برای مقابله با کرونا در مرحله اول سطح ایمنی پرسنل از نظر جسمی و روحی با انجام واکسیناسیون و تجهیزات پوششی در الویت قرار گرفت همچنین بخشهای بیشتری از بیمارستان برای مقابله با کرونا در اختیار بیماران عفونی قرار گرفت. در همین راستا با کسب مجوز ستاد مرکز نیروهای درمانی و خدماتی از طریق قرار داد موقت جذب شدند تا در ارائه خدمت رسانی به بیماران خللی ایجاد نگردد.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ، تامین دارو و تجهیزات در حوادث و بحرانها را یکی از مهمترین برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بیان نمود و افزود به همین منظور کلیه مراکز درمانی مکلف هستند همیشه برای شش ماه آینده دارو ها و تجهیزات مورد نیاز بیمه شدگان را تهیه نمایند.
ایشان همچنین به اجرای برنامه های آموزش مجازی مرتبط برای مقابله با فعالیتهای خرابکارانه دشمن و پدافند مرتبط با آن اظهارداشت: دوره های آموزشی در زمینه های مختلف از قبیل سایبری ، زیستی ، فرهنگی شیمیایی و… برای همکاران درمان استان در طول سال برگزار می شود تا در مقابل حوادث و بحرانها آمادگی کامل وجود داشته باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.