×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
به همت یک زوج خیّر، مدرسه ۹ کلاسه خیّری در شهرستان بندرانزلی احداث و به بهره برداری رسید

گیلان پیام/مهندس علی دقیق در آئین با شکوه افتتاح این مدرسه افزود: آموزش و پرورش در هرکشوری، تعیین کننده توسعه پایدار آن کشور است و فضاهای آموزشی پویا در این توسعه نقش بزرگی دارند.
وی ضمن تجلیل از خدمات خداپسندانه خانواده ی خیّر حاج رحیم موثق و همسرمکرمه اش، اذعان داشت: این خانواده بزرگ با اندیشه ای متعالی با انجام امور خیر از جمله مدرسه سازی به زیبایی تمام، توان مالی خود را هزینه جلب رضایت الهی می نمایند.
مهندس دقیق احداث مدرسه و تلاش در مسیر مقدس مدرسه سازی را شایسته انسان های بزرگ دانست و تصریح نمود: خیرین گرانقدر مهم ترین نقش را در نهادینه کردن فرهنگ مقدس انفاق در جامعه دارند.
با یادآوری خدمات ارزشمند خانواده بزرگ موثق به جامعه آموزش و پرورش استان، ابراز داشت: استان گیلان سالهاست مظهر تجلی حسنه این خانواده معظم بوده و به وجود چنین انسانهای بزرگی افتخار می کند.
وی با اشاره به مشخصات این پروژه بزرگ ابراز داشت: این مدرسه کاملا خیری توسط خیران نیک اندیش آقای موثق و خانم موقر با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان با زیربنای ۹۱۰ مترمربع با ۹ کلاس درس ۳ اتاق اداری،کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق رایانه در زمینی با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث و امروز شاهد افتتاح این پروژه بزرگ هستیم.
گفتنی است آقای موثق و خانم موقر تاکنون ۷ واحد آموزشی و فرهنگی را به آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی اهدا کرده اند. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.