×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز فعالیت های ورزشی همگانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

گیلان پیام/ سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای گیلان پس از تعمیر، مرمت، بازسازی ونصب کفپوش برای آغاز فعالیت های ورزشی آماده شده و در هفته تربیت بدنی، طی مراسمی با حضور مالک حسین زاده، دبیر ورزش وزارت نیرو، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و اعضای هیات و انجمن های ورزشی افتتاح شد.
مالک حسین زاده در این آیین با اشاره به فعال شدن ۸۰ درصد مجموعه ورزشی صنعت آب و برق کشور گفت: مجوز بازگشایی اماکن ورزشی حوزه صنعت آب وبرق کشور از ستاد ملی کرونا، معاون وزیرکشور و معاون وزیر نیرو اخذ شده است.
وی یاد آورشد: سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای گیلان با تعمیر، مرمت، بازسازی و نصب کفپوش برای آغاز فعالیت های ورزشی آماده شده است و برای آغاز فعالیت های ورزشی بطور رسمی، اخذ مجوزهای لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری و الزامی بود.
دبیر ورزش وزارت نیرو با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه کردن در ورزش اسراف نیست بلکه سرمایه گذاری است،گفت: کارکنان دولت بیشترین پشت میز نشینی وکمترین تحرک را دارند و تحرک کم باعث دیابت، چربی و فشار خون می شود. لذا تنها راه رهایی از بیماری ها فقط و فقط ورزش است. پس باید با هزینه کردن در ورزش که نوعی سرمایه گذاری است با دست یافتن به تنی سالم و نیرومند، بهره وری در کار را افزایش دهیم.
وی درمورد اهمیت و ضرورت خدمات رسانی در حوزه صنعت آب وبرق گفت: کارکنان وزارت نیرو در خط مقدم خدمت رسانی در حوزه آب و برق قرار دارند و با توجه به این وظیفه خطیر و حساس، سلامتی همکاران بسیار حائز اهمیت است. سلامتی کارکنان نیز با بخشنامه ودستورالمعل حاصل نمی شود و باید با ورزش به این سلامتی دست یافت.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو درموردعملکرد فعالیت های ورزشی گیلان گفت: صنعت آب و برق گیلان در زمینه ورزش بسیار فعال بوده و در ارزیابی عملکرد سالانه وزارت نیرو جزو سه استان برتر کشور است.
بهمن داراب زاد مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: با شیوع بیماری کووید ۱۹، فعالیت ورزشی در اماکن ورزشی کم و محدود شد. این محدودیت، فرصت مناسبی بود تا نسبت به بازسازی ، تعمیر، مرمت و نصب کفپوش جدید در سالن ورزشی شرکت اقدام شود که به شکر خدا با کیفیت بسیار بالایی این موضوع اجرایی شد.
وی اضافه کرد: هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه گذاری بسیار مطلوب برای سرمایه های اصلی شرکت، یعنی منابع انسانی است. چرا که ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در کارکنان می شود و به نحو چشمگیری کارایی وتوان‌ خدمت رسانی به مردم را افزایش می دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.