×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان گیلانی

گیلان پیام/ عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲۷ هزار خانوار در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و عدم تمکّن مالی و همچنین برخی آسیب های اجتماعی، طی ۶ ماه امسال، دو هزار خانوار جدید تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.
اهرابی، با بیان اینکه گیلان چهارمین استان کشور از لحاظ خانوارهای تحت حمایت محسوب می‌شود، گفت: تعداد بسیار بالایی از این قشر که ساکن روستا هستند و از درآمد کافی برخوردار نیستند، تحت حمایت طرح شهید رجایی قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با تأکید بر اینکه ماهیانه به طور میانگین حدود ۶۰ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان گیلانی واریز می شود، گفت: توانمندسازی خانوارها در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در اولویت کاری کمیته امداد است. بسیاری از خانوارهای تحت حمایت استعداد و توانایی کار کردن را دارند بنابراین کمیته امداد بستر لازم را برای ورود آن‌ها به چرخه کسب‌وکار فراهم می‌کند.
وی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در گیلان و قدردانی از کمک های خیران و تلاش های کادردرمانی استان تصریح کرد: مددجویان می‌توانند به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود در موضوعات مطرح‌شده به صورت غیرحضوری اقدام کنند که ۱۸ خدمت از طریق این سامانه قابل دریافت است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.