×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تقدیر از همکار روشندل در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

گیلان پیام/سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ضمن تبریک روز جهانی نابینایان با اشاره به اینکه معلولیت به معنای محدودیت نیست گفت: فلسفه وجودی این روز تکریم واقعی انسان هایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده اند.
وی با اشاره به اینکه این مراسم بهانه ای برای یادآوری و تشکر از زحمات عزیزان روشندل است افزود: همکار روشندل به رغم محدودیت جسمی با تمام وجود امور محوله را انجام می‌دهد که این مهم ستودنی است.
حجت الاسلام قربان پور در این مراسم گفت : روز عصای سفید، روزی است که روشن دلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرا می خوانند.
وی در ادامه عصای سفید را نماد اراده و استقلال هر روشندلی برشمرد و تصریح کرد : بیشتر مردم اعتقاد دارند که با چشمانمان می بینیم ، اما حقیقت این است که این مغز ماست که آن چرا فکر می کنیم ، می بینیم و درک می کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با اشاره به اینکه نابینایی مانعی برسر پیشرفت نیست افزود : بسیاری از افراد نابینا به موفقیت های بزرگی دست یافته اند ، چرا که اجازه نداده اند تا عدم درک خارجی نور، نور درونی آنها را خاموش کند.
حجت الاسلام قربان پور در ادامه روشندلان را انسان هایی پاک و بی آلایش برشمرد و افزود : درست است روشندلان چشمان ظاهری خود را بسته می بینند ولی می توانند با چشمان لامسه خود با همه کس و همه چیز سخن بگویند و حتی با تأمل در گردش حکیمانه چرخ روزگار، به مهمانی همه نشانه های خلقت بروند.
وی در ادامه یادآور شد : همه ما باید بکوشیم با درک صحیح از روشندلان و خواسته های منطقی شان زمینه زندگی ای مستقل را برایشان فراهم آوریم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.