×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مقاوم سازی بیش از ۷۰درصد از خانه های مسکن روستایی شهرستان لاهیجان

در این دیدار دکتر جعفر برزگر به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله اجرای طرح های هادی روستایی، ساخت و ساز مسکن، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی و … پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، همواره در راستای محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت استان به ویژه امر محرومیت زدایی در سطح روستاها پیشتاز و گام های مطلوبی برداشته است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های ساخت و مقام سازی مسکن روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در روستاها می‌باشد، افزود: تا کنون ۷۳ در صد از خانه های روستایی شهرستان لاهیجان مقاوم سازی شده است که امیدواریم با همکاری فرمانداری شهرستان و تعامل بانکهای عامل بتوانیم سهمیه سال ۱۴۰۰ را نیز جذب نمائیم.
برزگر به صدور سند مالکیت روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد بیش از ۱۷۰۰۰ فقره صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان لاهیجان صادر شده است.
سرپرست بنیاد مسکن استان یادآور شد: اجرای طرح هادی روستاها به منظور تامین عادلانه امکانات و ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهبود عبور و مرور و ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی انجام می‌پذیرد، که می توان گفت یکی از برنامه ها و اقدامات اساسی بنیاد مسکن به شمار می آید.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز استان و احداث ۶۲۷ واحد مسکن برای محرومین در شهر رشت خواستار تشکیل هیات امنا خیرین مسکن ساز در شهرستان لاهیجان شد.
دکتر محمودی فرماندار لاهیجان ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و موثر بنیاد مسکن استان در جهت محرومیت زدایی وبهبود وضعیت روستاها، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یکی از دستگاه های تخصصی در زمینه اجرای طرح هادی در سطح روستاها و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی خدمات ارزشمندی انجام داده است به طوری که باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ، تثبیت جمعیت در روستاها و ساماندهی و رفع مشکلات روستائیان شده است.
وی ادامه داد: امیدوارم با تعامل و همراهی فی ما بین با این نهاد انقلابی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان باشیم و بتوانیم خدمات مهمی را برای مردم شهرستان ارائه دهیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.