×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تنها راه احیای دوباره تیم سپیدرود رشت سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود

گیلان پیام/ بخشی در نشست بررسی مشکلات مالی و مدیریتی تیم سپیدرود رشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، از تلاش گسترده ساختار ورزش استان برای اوج گرفتن دوباره تیم های گیلانی بویژه سپیدرود سخن گفت و افزود:
ما برای حمایت از این دو تیم بصورت شبانه روزی تلاش کردیم و آن چیزی که قانون به ما اجازه میداد انجام دادیم ولی متاسفانه اعتباراتی را که جذب کردیم، قانون اجازه هزینه کرد آن رادر ورزش نداد.
وی سپس از ضرورت حضور بخش خصوصی و سرمایه داران علاقمند به تیم داماش و سپیدرود سخن گفت و خاطرنشان کرد:اکنون تیم ملوان را چه کسانی حمایت میکنند ، این که تصور کنیم مدیر کل و ساختار ورزش میتوانند برای همیشه به رغم موانع قانونی در جذب حمایت کننده مالی حرکت کنند ، امری دور از ذهن خواهد بود.
وی گفت :وقتی باشگاهی درآمد ندارد حتی دفتر و دستک هم ندارد ، بی تردید سرمایه دار در آن بخش ورود نخواهد کرد .
بخشی خاطر نشان کرد : در این شرایط بحرانی عده ای هم سیاه نمایی می کنند و مشکل را به ساختار ورزش حواله میدهند که این در واقع فرار به جلو است.
بخشی با اشاره به مشکل مدیریتی سپید رود گفت: مگر نه اینکه بسیاری از باشگاه های ما مشکل مالی و مدیریتی دارند ولی اگر که اکنون تعدادی از آن ها همچنان پا برجا هستند ، به دلیل این است که هواداران و عوامل اثرگذار آن تیم ها پای کار بوده و به دنبال منافع شخصی نیستند.
وی در ادامه افزود :علیرغم همه این تنگناها وضعیت تیم سپیدرود آنچنان بحرانی نبوده و با سه یا چهارمیلیارد تومان میشود روندی را برای فعالیت اثربخش این تیم مردمی دنبال کرد.
فرماندار رشت :رفع بلاتکلیفی تیم سپیدرود همت جمعی میخواهد
تا زمانی که مالک تیم سپیدرود مشخص نشود راهی برای برون رفت از تنگناهای موجود و رفع نگرانی ورزشدوستان وجود ندارد .
علی فتح الهی در این جلسه هم اندیشی بااشاره به اینکه سال گذشته جهت بهبود شرایط تیم سپیدرود تلاش‌های فراوانی از طرف نمایندگان و مسئولین استانی انجام شد،افزود: نگاه ما این بود تا بتوانیم شاهد صعود این تیم باشیم؛ امسال هم بلاتکلیفی دارند که رفع چالش‌های این تیم همت جمعی را می‌طلبد و تا زمانی که مالک را مشخص نکنیم مشکلات این تیم همچنان باقی می‌ماند
جبار کوچکی نژاد:تنها سرمایه گذار بخش خصوصی میتواند مشکل سپیدرود را حل کند
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلانی با بیان اینکه کمک های مالی مقطعی دردی را از تیم سپیدرود دوا نخواهد کرد، افزود:مدیریت این باشگاه مردمی و
پرطرفدار باید به افرادی سپرده شود که از امکانات مالی مناسبی برخوردار باشد.
وی در خصوص مشکلات تیم سپیدرود رشت عنوان کرد : اعتقاد دارم که برخی از ضعف های مدیریتی در استان موجب شد که این تیم به مسیری هدایت شود که امروز با مشکلات زیادی روبرو شویم .
کوچکی نژاد با بیان اینکه مردم رشت به تیم سپیدرود علاقه خاصی دارند و هواداران این تیم بیشمار هستند ، گفت : زمانی که تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر راه یافت مردم شادمانی کردند و امید داشتند که این تیم بتواند در لیگ برتر جایگاه خوبی را کسب کند اما متاسفانه این تیم سقوط کرد و اکنون مردم انتظار دارند که فکری برای تیم های فوتبال با قدمت گیلان بشود.
وی تاکید کرد : در حال حاضر تیم سپیدرود رشت بدهی میلیاردی دارد که باید تکلیف این بدهی مشخص شود و باید متولی حل مشکلات سپیدرود از صفر تا صد معلوم شود.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری نمی تواند تیم داری کند ،افزود: هزینه کرد تیم های فوتبال بسیار سنگین است وباید به دنبال سرمایه گذاران بخش خصوصی باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.