×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارائه خدمات رایگان درمان بستری به مشمولین بالای ۶۵ سال تامین اجتماعی در تمامی مراکز درمانی دولتی

گیلان پیام/علی حسین نژاد با بیان اینکه یکی از گروههای اصلی مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی جامعه بازنشستگان و بازماندگانی هستند که به اقضای شرایط سنی در زمره سالمندان قرار دارند ، اذعان داشت : برهمین اساس سازمان در قبال تعداد زیادی از سالمندان عزیز کشور که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، تعهد و مسئولیت مستقیم دارد .
وی افزود: علاوه بر خدمات درمانی مستقیم در مراکز ملکی سازمان که به صورت کاملا رایگان در اختیار بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار دارد ، امکان استفاده از ظرفیت مراکز طرف قرار داد تامین اجتماعی نیز برای افراد تحت پوشش فراهم میباشد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بدنبال طرح های مختلف در سالهای اخیر برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف ، از اسفندماه سال گذشته و همزمان با سالروز مبعث ختم المرسلین ، سازمان تعهد جدیدی را در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران بالای ۶۵ سال یعنی گروه سالمندان برعهده گرفته است ، خاطر نشان نمود خدمات درمان بستری این عزیزان در مراکز درمانی دولتی کاملا رایگان شده و تأمین اجتماعی ۱۰۰ درصد هزینه‌های مربوطه را مطابق تعرفه‌های دولتی به این مراکز پرداخت می‌کند.
علی حسین نژاد همچنین اطهار داشت : در همین راستا مخاطبین سازمان در شهرهایی که فاقد مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی باشد نیز از تسهیلات ویژه در مراکز طرف قرار داد برخوردار هستند .
وی تلاش برای بهبود معیشت جامعه سالمندان با اجرای دو مرحله متناسب سازی مستمری ها و توسعه خدمات رفاهی ازجمله اعطای وامهای قرض الحسنه ، توسعه خدمات غیرحضوری برای کاهش مراجعات ، برپایی طرح های کرامت رضوی و نسیم سلامت ، کارگاههای آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان و … را از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای جامعه سالمندان تحت پوشش برشمرد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.