×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تهیه و توزیع ۸۰۰۰ بسته اقلام کمک معیشتی در گیلان

گیلان پیام/ رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه قدس استان و جمعی از مسئولین استانی در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
آیت الله فلاحتی “نماینده ولی فقیه در استان گیلان” در مراسم مذکور با اشاره به آسیب های بیماری کرونا به بخش های مختلف به ویژه اقشار محروم جامعه، اظهار کرد: کمک به نیازمندان در راستای مواسات و کمک مؤمنانه قابل ستایش است.
وی، همگرایی بین نهادهای پاک و انقلابی در توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: مواسات و کمک های مؤمنانه با همکاری بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سپاه، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان بسیج صورت گرفته است.
امام جمعه رشت با قدردانی از آحاد مردم در کمک به نیازمندان، تصریح کرد: از خدای متعال برای همه آنها که به کمک نیازمندان می شتابند اجر بیکرانه مسئلت داریم.
آیت الله فلاحتی به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و گفت: تورم موجود در جامعه برای دهک های پایین سخت و آسیب زا است بنابراین همه مسئولان باید در میدان باشند زیرا کشور به کسانی نیاز دارد که برای مردم کار کنند.
گفتنی است در این طرح که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه قدس، ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی استان گیلان برگزار شد، تعداد ۸۰۰۰ بسته اقلام کمک معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.
لازم به ذکر است این بسته ها شامل اقلام اساسی معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب و حبوبات به ارزش ریالی حدود ۵۰۰ هزار تومان بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.