×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کمک بالغ بر ۳۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

گیلان پیام/ عباس اهرابی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران به نیازمندان به ویژه ایتام و محسنین، گفت: درحال حاضر ۳ هزار و ۳۲۴ یتیم و ۸ هزار و ۳۴۶ فرزند محسنین در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، با بیان اینکه حدود ۴۱ هزار و ۹۳۹ حامی نیکوکار، حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین استان گیلان را بر عهده دارند، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۱۳۳ حامی جدید در طرح اکرام برای حمایت مادی و معنوی فرزندان ثبت نام کرده اند.
اهرابی، با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین طی شش ماه اول سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، تصریح کرد: از مجموع کمک های اهداء شده، مبلغ حدود ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۱۱ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به اینکه سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود ۴۸۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۴۴ هزار تومان است، بیان کرد: کمک های حامیان در بخش های کمک به معیشت، خرید جهیزیه، تحصیل، درمان و مسکن هزینه می گردد.
وی، با اشاره به نحوه ثبت نام حامیان، گفت: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام نمایند. همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.
اهرابی، ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین، گفت: به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می شود که حامیان می توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه های بانکی و اپلیکیشن های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان، عنوان کرد: تعداد ۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین به تازگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار گرفته اند که فاقد حامی بوده و امید است با مشارکت مردم خیّر استان، بتوانیم نیازمندی های این عزیزان را نیز برطرف کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.