×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان میادین می بایست یکی از مهمترین منابع درآمد پایدار شهرداری باشد

گیلان پیام/ علی بهارمست در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با بیان اینکه سازمان میادین جزء سازمانهای درآمدزای شهرداری است، اظهار کرد: این سازمان می‌تواند با انجام صحیح امور و برنامه ریزی برای درآمدهای بالقوه و نهفته این سازمان به یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری تبدیل شود.
سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل شهری و صنوف تصریح کرد: سازمان میادین باید در زمینه ساماندهی مشاغل شهری، کارگران فصلی، گاری ها و دکه های سطح شهر اقدامات مطالعاتی انجام داده و با اتخاذ راهکارهای عملی این اقدام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه سازمان میادین این امکان را دارد که با رسیدن به رشد و شکوفایی، یک منبع درآمدی برای بخش اعظمی از بودجه شهرداری باشد، تصریح کرد: برای نیل به این مهم، می‌توان از شهرهایی که عملکرد موفقی در این حوزه دارند بازدید و از آنها الگو برداری نمود.
بهارمست در پایان با اشاره به ارتباط این سازمان با شهروندان افزود: به جهت این ارتباط مستقیم باید رضایت آنان از مجموعه مدیریت شهری با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت حاصل شود.
شایان ذکر است، رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در پایان گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این سازمان ارائه نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.