×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
نیاز استان بیشتر از اعتبارات تخصیص داده شده است


گیلان پیام/ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تشکر از همراهی رسانه‌ها در حوزه ورزش گفت: در دوران مدیریتی من اتفاقاتی افتاد که شیرینی و حلاوت اخبار خوب حوزه ورزش به خوبی ادا نشد.
مریم بخشی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری در گیلان گفت: گمان نکنم که دیگر چنین مسابقاتی در گیلان برگزار شود زیرا باید فردی مثل دکتر نوبخت در رده بالای دولت حضور باشد و حمایت کند تا در سطح جهانی گیلان میزبانی داشته باشد.
وی با اشاره به پیشرفت بالای ورزش بانوان افزود: در مسابقات المپیک از گیلان ۲ خانم اعزام شدند که باعث افتخار ما است.
بخشی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به ورزش کمک کنند، یادآور شد: استانی که ۸ ورزشکار در المپیک و پارالمپیک دارد حقش این نیست که امکانات کمی داشته باشد، اگر امکانات به روز باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد. اگر زیرساخت‌های ورزشی در گیلان درست شود به طور قطع می‌توانیم میزبان خیلی از مسابقات کشوری و جهانی باشیم.
وی افزود: ما در شرایط تحریم حتی اگر پول هم داشته باشیم نمی‌توانیم امکانات را وارد کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: همه اعتباراتی که در حوزه ورزش به ما داده شده است را جذب کردیم اما نیاز استان بیشتر از اعتبارات تخصیص داده شده است.
بخشی در مورد فوتبال گیلان نیز اظهار کرد: هیات فوتبال بر روی بحث حرفه‌ای اصرار دارد و این قانون است که اداره کل ورزش و جوانان گیلان نمیتواند تیم داری کند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به این مطلب که برای تیم داماش جان هم گذاشتم، گفت: شبانه روز این مسئله را پیگیری کردیم و مبلغ ۵ میلیارد از آقای نوبخت پول گرفتیم ولی متاسفانه به همین دلیل که تیم داری نمی‌کنیم و گزارش‌هایی که از استان ارسال شده بود به وزارت ورزش رسید و به همین دلیل دیوان محاسبات اجازه نداد که پول به گیلان بیاید. این پول به فدراسیون واریز شد اما متاسفانه فدارسیون فوتبال نسبت به ما بی‌مهری کرد.
وی با اشاره به اینکه نظام باشگاه داری خوبی نداریم گفت: به همین دلیل توپ ناخواسته وارد زمین وزارت ورزش می‌افتد. اما باید مشکلات فوتبال استان را حل کرد. الان هم شاهد این هستیم با همه پیگیری‌ها باز هم بیشترین فحش را به بنده می‌دهند. همانطور که برای ملوان، نماینده انزلی پیگیر مشکلات این تیم است باید برای سایر تیم‌های پرطرفدار نیز نمایندگان شهرها پیگیر باشند و فقط نباید تکیه بر روی اعتبارات دولتی داشته باشند، واقعا سپیدرود یک طرفدار پولدار ندارد؟!
بخشی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی باشگاه‌های گیلانی بحث مالکیت است، گفت: سیاه نمایی صورت گرفته در مورد تیم‌های گیلانی قابل قبول نیست زیرا این اتفاقات در همه تیم‌های کشور وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به هزینه بالای اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: برای ورزشگاه عضدی تا الان ۱۲ میلیارد هزینه شده است اما خدا را شکر از این به بعد هزینه‌ها کم خواهد شد چون بیشترین کارها انجام شده و امسال اعتبارات صرف زمین چمن عضدی می‌شود و در مورد ورزشگاه فلکده قول خواهم داد که امسال در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به افتتاح ۱۰۰ خانه ورزشی روستایی در دوران مدیریتی‌اش اظهار کرد: با رفع کرونا در نظر داریم ورزش‌های همگانی در این خانه‌های روستایی راه اندازی کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.