×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
خدمت در بنیاد مسکن خدمت به امام خمینی (ره) است

گیلان پیام/ در ابتدای این دیدار سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن ارائه نمود.
وی ساخت ۳۰۰۰ مسکن محرومین را از برنامه های عملیاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ساخت و مقاوم سازی مسکن در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد .
برزگر با اشاره به اینکه متولی طرح مسکن ملی در استان شدیم، بیان کرد: تفاهمنامه ساخت تعداد یک هزار و ۷۶۰ واحد مسکونی شهری با راه و شهرسازی گیلان منعقد گردید.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان شاخص تهیه طرح های هادی روستایی گیلان را ۹۸ درصد عنوان کرد. سپس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بار ارائه گزارش برنامه های فرهنگی از آیت اله فلاحتی جهت حضور در بنیاد مسکن و دیدار با پرسنل دعوت بعمل آوردند.
در ادامه حضرت آیت الله رسول فلاحتی با اشاره اینکه حساب ۱۰۰ از جمله یادگارهای امام راحل است اظهار کرد: خدمت در بنیاد مسکن خدمت به امام است.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت های بسیار موثری در کشور انجام داده است. آیت ا… فلاحتی با قدردانی از همه کسانی که کار جهادی می کنند، تصریح کرد: اجرای برنامه در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است ضمن اینکه در اجرای طرح های هادی باید به اولویت ها توجه شود.
آیت الله فلاحتی اجرای طرح هادی را به نفع مردم دانست و بیان کرد: بعضی از روستاهای گیلان تاریخی هستند و در اجرای طرح هادی باید به ویژگی آنها توجه شود.
آیت اله فلاحتی، فرهنگ را موضوع اصلی در مسائل اجتماعی ذکر کرد و یادآور شد: فعالیت های فرهنگی باید با نگاه به فرهنگ بومی محلی مناطق گیلان انجام شود.
وی با بیان اینکه توجه به روستاهای گیلان حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: هنوز فرهنگ روستاهای استان برای مردم شناخته شده نیست نماینده معزز ولی فقیه در گیلان بر ترویج فرهنگ روستا تاکید کرد و افزود: فرهنگ و آداب خوب بومی بسیاری داریم که می توان به بهترین نحو رسانه ای کرد می طلبد فعالیت بیشتری در این زمینه انجام شود.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر فرهنگ سازی مقاوم سازی مسکن برای مردم، اظهار کرد: در اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی باید محکم کاری را جدی بگیرید زیرا محکم کاری موجب دعاگویی مردم نسبت به مسئولان می شود.
وی، داشتن سعه صدر توسط متولیان امر را مهم خواند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.