×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن استان برگزار شد

گیلان پیام/جلسه شورای اقامه نماز با حضور مهندس اکبرزاده مدیرکل و رئیس شورای اقامه نماز بنیاد مسکن استان، حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، دبیر و اعضای شورای اقامه نماز با هدف تحلیل عملکرد شورای اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ و اقدامات راهبردی برای ارتقاء در سال جاری در سالن جلسات شهید حق شناس برگزار شد. در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید آغاز گردیدمهندس اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، درخصوص برنامه های ستاد اقامه نماز نکاتی را بیان نمودند. وی افزود: نسل امروز، نیازهای علمی و مطالعاتی خاص خود را از طریق ابزار نوین برطرف می‌کند و روحانیون و امامان جماعت نیز می‌توانند به نحو مطلوب و تاثیرگذار از این امکانات جدید مطابق ذائقه مخاطبان استفاده کنند .در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفر قربان پور ، نکاتی را درخصوص فضیلت و آثار اجتماعی نماز بیان نمود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان در ادامه اظهار داشت : نماز یک دستور تربیتی و اصلاحی برای رشد روح و تعالی افکار و پیراستگی از آلودگی ها و زشتی هاست ، نماز یک نوع توجه مستمر به خدا و وسیله ارتباط مداوم مومن با خداست .حجت الاسلام والمسلمین قربان پور در ادامه گزارشی از رتبه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال ۱۳۹۹ را ارائه نمود.
در ادامه جلسه اعضاء شورا نظرات خود را در خصوص رفع نواقص و ارتقاء برنامه های شورای اقامه نماز را ارائه نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.